- Dessa villkor gäller biljetter som säljs i Högholmens näthandel
- Biljetter levereras utan dröjsmål till e-post som angives av köparen. Biljetterna betalas direkt med finskt bank- eller kreditkort.
- Grunder för att boka om biljetter eller avboka biljetter utan särskilda skäl föreligger inte efter slutfört inköp.
- I sjukdomsfall returneras hela biljettpriset, även för samtliga familjen. Läkarintyg behöver uppvisas i sådant fall.
- Ifall resan avbokas av rederiet returneras priset eller också kan kunden byta datum för sin bokning. Även i sådana fall där väder eller epidemologiska skäl gör det omöjligt att trafikera på ett säkert sätt returneras full priset till kunden. Andra eventuella ekonomiska förluster kompenseras däremot inte.
- Kunden ges i näthandeln möjlighet att boka plats på en specifik avgång. Ifall kunden väljer alternativet där ingen specifik tid angivs måste kunden ta i beaktande att det tyvärr i sådana fall är möjligt att det inte finns plats på just den avgång kunden önskar.
Rederiet är inte ansvarig för att transportera kunder som försenat sig.
Rederiet:
SUOMEN SAARISTOKULJETUS OY
PL 10, 10301 KARIS
Kundtjänst må-fre (09-15): 0102023780
Kundtjänst enbart på finska eller engelska, men ifall ni absolut behöver service på svenska, be kundtjänsten koppla vidare till rederiets svenskspråkiga VD. I annat fall svarar vi på svenska på e-post.
E-post: info@suomensaaristokuljetus.fi
Högholmens näthandel: korkeasaari.suomensaaristokuljetus.fi
Högholmens ruttrafiks nätsidor:
www.suomensaaristokuljetus.fi/korkeasaari/
Rederiets nätsidor:
www.suomensaaristokuljetus.fi
FO nummer: 2538283-4